EU SUNT ANITA SZABO

S-a publicat 3 Februarie 2010 de ANYTA-CSYLLA

Stiu ca sa scris mult si multe despre mine.eu nu am nici un amestec in razboiul pe care il are CIRSTEA FLORIN si doamna IRINA.Sunt  bruneta am ochii caprui.sunt inultimul an la LICEUL EMANOIL UNGUREANU.

Sunt nou in acest domeniu si mi-am facut blo din doua motive:

1. S a uit  de anumite probleme.

2. Din curiozitate

Stiu ca fara sa vreau v-oi face multe greseli, dar va rog de la inceput sa ma scuza-ti si cu un sfay sa imi calauzi-ti pasii,in acest domeniu nou si necunoscut pentru mine.

Am vazut vazut pe blogul lui Florin  ca a ofost intrebat (sau c-am asa ceva)  daca sunt gravida cu el.Fac precizarea de la inceput ca intre mine si Cirstea Florin nu au fost relatii sexuale.

In liceu s-au scos multe vorbe despre viata mea personal(pe care nu stiu de ce ii intereseaza),

intre mine si Cirstea Florin nu m-ai este decit o relatie de colegialitate,prietenie si ajutor de  m-ai bine de 4 luni.

Atit am avut de zis pentru inceput, dar daca m-ai ave-ti nelamuriri, va astept comentariile.

VA MULTUMESC SI VA DORESC NUMAI BINE IN CONTINUARE

20 comentarii la “EU SUNT ANITA SZABO

  • Ți-ai facut un site pentru a ne spune că nu ești gravidă /:) ?
    Greșeli, tot ceea ce scri e greșit, tot la al doilea cuvânt ai o greșeală. Până la urmă cine e Florin și cine ești tu… da știu este unguroaică și scri numai cu litere mare dar de unde ești … zi ceva despre tine. Părerea mea, ori scri corect și îți respecți cititorii (puținii cititori pe care îi ai și probabil nu vrei să-i pierzi) ori laso` naibii de treabă ;-).

  • mori analfabet-o… vreau sa te vad ca nu mai respiri… muri-o-ar ma-ta de ratata pizdii matii…. scrii ca pula, esti urata ca pula si esti proasta de dai in gropi….. de ce pizda mati ti-ai facut blog in ma-ta? jignesti bunul simt analfabet-o… pune mana pe o carte de limba romana ca gramatica ta e zero.

    mori

    • Un agramat injura o agramata?
      Ca ce chestie? Cine iti da tie dreptul de Calinescu, critic literar?
      Vorbesti de bun simt intr-un comentariu lipsit total de asa ceva?
      Paradoxal.
      Dar, cum i-am spus si fetei, fiecare are dreptul sa evoulueze in ritmul sau.
      Si obligatia de a se educa.

  • Bun,
    1. Nu iti faci un blog ca sa te razbuni, ci ca sa comunici.
    2. Nu comunici daca nu ai nimic de spus.
    3. Nu spui, daca nu spui corect. Esti complet agramata.
    Dar,
    1. Ai sanse sa te educi.
    2. Ai sanse sa inveti sa folosesti limba romana. Iar daca te descurci mai bine in maghiara, scrie in aceasta limba.
    3. Fiecare are dreptul sa evolueze in ritmul propriu.

  • HY ANYTA I-MI PLAKE BLOGU TAU SHI A LU FLORYN VA URMARESK DE KEVA TIMP PE AMAN2 SHI MATI CONVINS SAMI FAC BLOG SHI EU .,,… K SA SKRUI DESPRE MARICICA COLEGA MIA D BANK DIN KLASA A 12A B D LA SHCOALA PROFESIONALA GHEORGHE EUTANASIU IMI PARE BN PENTRU VOY 2 ,K VA IUBITZI SHI SPER SA VANTZELEGET-ZI DAO DREKUU P IRINA CORDUNAEANU K IE BAGABOANTA NUI FATA D TREABA K TN shy nU-L MERITA P FLORYN
    U C FACI DUPE LICEU UNDE VREI SA DAI VI K MN LA SPIRU K PARK SHI FLORIN ZICEA LA IEL P BLOG K VREA ,,. AS DE-A LA SPIRU K E MARFAAA SHY NU TRB SAN-VETZI MULT
    uite AICI FATA O MEL FRUMOASA DEDIKATZIE PT TN SHI FLORIN [LA INIMA MAI ARS) VA PUUUPPPPPP :*:*:*:*:* :xX:x;X;X;x:x:x:x

  • Aproape toti care au comentat aici sunt analfabeti :

    Anyta: *s-a scris, *voi face greseli, *sa ma scuzati, *calauziti, *cam asa ceva, *nu mai este, *de mai bine, *daca mai aveti. Nu tot ce se termina in „ai” si „ti” se desparte prin cratima.

    eraser: *restul mai vedem. oricum exprimarea este gresita, corect este: „despre rest mai vedem”

    Bogdan Anghelina: *scrii, *scrii, *las-o. Si tu te exprimi anapoda. Incearca sa faci propozitii coerente cu subiect si predicat…

    Catalin: *analfabeto, *muri-ar, *ma-tii, *analfabeto, *fraiero, *jegoaso. Tu pe langa faptul ca esti prost si analfabet, iti mai si permiti sa-i injuri pe altii. „analfabeto” de ex. este un substantiv articulat, la fel ca „analfabetule” ! De ex litera „o” din „las-o” este un pronume (lasa pe ea – o)

    Cristea Florin: Tot blogul tau este plin de greseli gramaticale si de exprimare. Incearca totusi macar sa renunti la CAPS LOCK.

  • Lasă un răspuns

