GATA VACANTA !

S-a publicat 7 Februarie 2010 de ANYTA-CSYLLA

S-A DUS SI VACANTA. DE LUNI INCEPE SCOALA.

PE O PARTE REGRET,PENTRU CA ACASA LA MAMA ERAM LINISTITA, DEPARTE DE PROBLEME………, DAR PE CEALALTA PARTE IMI PARE BINE, PENTRU CA IMI REVAD COLEGELE DE CLASA SI M-AI ALES COLEGELE DE CAMERA(NELLY, LYSY,LORE,DANIELA),CARE SINCER VORBIND IMI ERA DOR.

IMI ERA DOR DE CLIPELE PETRECUTE IMPREUNA CIND NE CHINUIAM SA INVATAM O LECTIE,DE DIMINETILE CIND NE TREZEAM CU NOAPTEA IN CAP, BUIMACE DE SOMN, PENTRU A MERGE LA CANTINA.

VREAU SA REVAD SI……… NU M-AI CONTEZA,PENTRU CA M-AM SATURAT DE TENSIUNI SI PROBLEME.

2 comentarii la “GATA VACANTA !

  • mori analfabet-o… vreau sa te vad ca nu mai respiri… muri-o-ar ma-ta de ratata pizdii matii…. scrii ca pula, esti urata ca pula si esti proasta de dai in gropi….. de ce pizda mati ti-ai facut blog in ma-ta? jignesti bunul simt analfabet-o… pune mana pe o carte de limba romana ca gramatica ta e zero.

    mori

  • Lasă un răspuns

