ESTI UN PORC

S-a publicat 24 Noiembrie 2011 de ANYTA-CSYLLA
  • ADIACA?CU MINE AI STAT DE MILA?UNDE ERA  IUBIREA PE ACRE NE-AM JURAT-O?CE INSEMNAU LACRIMILE ,PECARE LE-AI VARSART PENTRU MINE?DAR CUVINTELE ,PE CARE CREDEAM CA MI LE-AI ZIS DIN INIMA?TOTUL A FOST UN TEATRU CA SA TE C8ULCI CU FRUNZA LORENA?NU POT CREDE C-AM PUTUT FI ASA PROASTA.ATITA TIMP AI JUCAT TEATRU SI EU TE-AM IUBIT NEBUNESTE CA O IDIOATA?CIND MA SARUTAI TE GINDEAI LA EA?NU POT CREDE CA DUPA ATYTA TIMPPOTI SPUNE ASA CEVA.DACA ITI DARUIAM UN COPIL CE FACEAI?MA PARASEAI PENTRU LORENA?
Un comentariu la “ESTI UN PORC

  • I wanted to follow up and let you know how , a great deal I loved discovering your web blog today. I would consider it an honor to do things at my office and be able to make use of the tips shared on your web site and also take part in visitors’ remarks like this. Should a position connected with guest writer become offered at your end, make sure you let me know.

  • Lasă un răspuns

